Show simple item record

dc.creatorGabriela Rodríguez Bonilla
dc.date.accessioned2015-08-17T09:49:05Zen
dc.date.available2015-08-17T09:49:05Zen
dc.date.issued2007-03-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11285/567973en
dc.languagespa
dc.publisherInstituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0*
dc.titleIdentificación de Componentes de una Metodología que Permita Realizar el Proceso de Auditoría en la Estrategia de Customer Relationship Managemenet (CRM)-Edición Únicaen
dc.typeTesis de maestría
dc.contributor.departmentITESM-Campus Monterreyen
refterms.dateFOA2018-03-06T19:53:07Z
refterms.dateFOA2018-03-06T19:53:07Z


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess